logo
 Tematy hmmmmmm...po jakim przebiegu wymienic tarcze i klocki Golfpo jakim czsie powinien pojawic się okres po Cerazettepodawanie sterydow w czasie cieczkiPożyczka dla ze złą historią i komornikiempożyczki z obciążeniami komorniczymiPolbus komornikport TCP dla urządzeń przychodzącychpo jakim czasie mozna oddac osocze po oddaniu krwi pelnejpo jakim czasie od zakupu mozna sprzedac dzialke aby nie zaplacic podatkupo jakim czasie mozna się ubiegac o zwrot prowizji w Allegro materiały budowlane-hurtownie poznań mulikino poznań VirtuallyJenna2 pobierz hugo czarodziejskie zwierciadło pobierz biegański neurolog poznań wczasy w pobierowie czerwiec ul poznańska trebor microsoft 2000 pobierz poznan ortodoncja zlece prace remontowe poznań
hmmmmmm...


Temat: O ja pierdziele, co tu sie spieprzylo
taki facet, co się komornik zowie, i np. wynosi ci szafę z | domu?;) (MSPANC) | heh :] tez niemile doswiadczenia? Za co? Mandaty? jakie niemiłe? komornika to w życiu na oczy nie widziałem, więc nei wiem do czego to aluzja :) niewinny:) ale z komornikami jest fajna sprawa. znam osobe, ktora placi mandaty u komornika. nie ma czasu chodzic na poczte - 3zl. Komornik przychodzi i za czynnosc komornicza dostaje chyba 5zl. 2zl wiecej, ale po co stac w kolejce na poczcie, jesli czlowiek po pieniazki sam przyjdzie :) | nie, jeszcze...
Źródło: topranking.pl/1004/o,ja,pierdziele,co,tu,sie,spieprzylo.php



Temat: mandat kredytowy...
Baton wrote: Jak wyglada procedura windykcji? Czy najpierw dostaje sie jakies 'monity'? Po jakim czasie? Czy komornik blokuje konto bez ostrzezenia? Rowniez: po jakim czasie? Czy moze sciaga z zarobkow, albo ... teraz to trwa od 5 do 10 miesiecy, bez problemowo - przychodzi komornik do domku prosi o kaseczke, jesli nie masz umawiasz sie na termin, placisz mu do raczki plus oplata...
Źródło: topranking.pl/1606/mandat,kredytowy.php


Temat: Mandat
| Witam | dzisiaj sobie przejechałem na czerwonym świetle i dostałem mandat | po jakim czasie muszę zapłacić go tak żeby mi komornik do domu nie | przyszedł, | jak zapłacę tak gdzieś po 2 misiącach to chyba się nic nie stanie | pozdr | Michał Witam Do mnie komornik przychodzi praktycznie zawsze po 1,5 roku. +/- 1 m-c Nigdy nie pytałem...
Źródło: topranking.pl/1622/mandat.php


Temat: czy to prawda ze w telepunkcie nie da sie zaplacic rachunku???
Tomek wrote: | BTW nie wiecie po jakim czasie upomina sie urzad wojewódzki o swoje | pieniadze ? I w jaki sposób ? przychodzi Pan Komornik, do mnie po 2.5 miesiaca i naliczyl 30% dla seibie Skoro to był komornik, to widocznie przyszedł w innej sprawie, niż mandat. Może alimentów nie zapłaciłeś?
Źródło: topranking.pl/1718/czy,to,prawda,ze,w,telepunkcie,nie,da,sie.php


Temat: czy to prawda ze w telepunkcie nie da sie zaplacic rachunku???
| BTW nie wiecie po jakim czasie upomina sie urzad wojewódzki o swoje | pieniadze ? I w jaki sposób ? | przychodzi Pan Komornik, do mnie po 2.5 miesiaca i naliczyl 30% dla seibie Skoro to był komornik, to widocznie przyszedł w innej sprawie, niż mandat. Może alimentów nie zapłaciłeś?
Źródło: topranking.pl/1718/czy,to,prawda,ze,w,telepunkcie,nie,da,sie.php


Temat: miśków suszących+nasze drogi..
zly pisze: | Nie musisz, nic ci nie grozi. Po jakim czasie, sciagna ci z pensji lub | zwrotu podatku. Odsetek nie ma, sa jakies koszty manipulacyjne O ciekawe, nie wiedziałem. A na listę dłużników mogą wpisać? kiedyś tym straszyli ale w praktyce nic z tym nie zrobili. Generalnie usprawnili jednak ściągalność i zwykle miedzy 3 a 6 miesiącem "po" przychodzi komornik...
Źródło: topranking.pl/1748/miskow,suszacych,nasze,drogi.php


Temat: Mandaty
witam mam pytanko odnosnie mandatow. jako ze mam ich pare i wszystkie sa nieoplacone, komornik przychodzi, jestem studentem nie zarabiam, nic nie mam na siebie, to czy moge byc wciagniety na ta ogolnopolska liste dluznikow ? i druga sprawa po jakim czasie sie to przedawnia ? slyszalem ze 3 lata, ale nikt mi tego nie potwierdzil. pozdrawiam
Źródło: topranking.pl/1854/72,mandaty.php


Temat: Mandaty
mam pytanko odnosnie mandatow. jako ze mam ich pare i wszystkie sa nieoplacone, komornik przychodzi, jestem studentem nie zarabiam, nic nie mam na siebie, to czy moge byc wciagniety na ta ogolnopolska liste dluznikow ? i druga sprawa po jakim czasie sie to przedawnia ? slyszalem ze 3 lata, ale nikt mi tego nie potwierdzil. Zalezy jakie to mandaty ale ztcw 10 lat. Takze jak za 8 latek znajdziesz sobie prace to mozesz sie zdziwic przy wyplacie. Na liste oczywiscie tez mozna Cie wciagnac (nie pamietam juz jaka tam byla suma dla osob...
Źródło: topranking.pl/1854/72,mandaty.php


Temat: kanary kontra moja babcia:)
babci- babcia ich nie odbierala . Teraz przyszlo do niej pismo z sądu- kara wynosi 225pln . Jest tam adnotacja ze jesli nie zaplace to czeka mnie komornik .    ...
Źródło: topranking.pl/1857/kanary,kontra,moja,babcia.php


Temat: Kierowca starego BMW opowiada o sobie.
... jakim czasie przychodzi komornik czy jakieś ponaglenie czy coś takiego? (jak rok temu brachol dostał 50zł, to po miesiącu przyszło 63zł , a ja mam 300zł hehehe Sapi dobra, grzyb z...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,42199478,42199478,Kierowca_starego_BMW_opowiada_o_sobie_.html


Temat: Obraz przeciętnego studenta.
... puste blankiety Pytanko: Płacić to? Jeżeli tak, to mam go sam wypisać czy iść na komisariat z tym? Nie płacić? Jeżeli tak, to po jakim czasie przychodzi komornik czy jakieś ponaglenie...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,245,42199196,42199196,Obraz_przecietnego_studenta_.html


Temat: tpsa
czy w tym czasie coś nie przychodzilo na adres firmy w wynajmowanym lokalu który mój ojciec opuścił 2 lata temu i wyrejestrował firmę dodam tylko ze jakieś 2 miesiące temu zadzwonili ... wiec łącznie było 540zl oczywiście dowiedziałem sie gdzie to spłacić i spłaciłem całość odrazu. jaka moze byc teraz kwota zadluzenia wobec ojca gdzie to sprawdzić(dodam tylko ze tpsa wedlug umowy nalicza ... nie bylo ? jakie moga byc konsekfencje czy jezeli nawet przegral postepowanie w sadzie ale komornik nie przyszedl jeszcze do mnie to moge sie gdzies udac zeby to zaplacic i ominac koszty komornicze i egzekucji skoro jeszcze jej nie bylo (bylbym w stanie zaplacic odrazu do 2000 z odsetkami i kosztami postepowania) czy to wystarczy i jakie konsekfencje beda dla mnie jezeli...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,726,72796502,72796502,tpsa.html


Temat: Szpital gorzowski prosi prezydenta o pomoc
wogole bedzie wyplata. Pisanie takich bzdetow to zaklinanie rzeczywistosci i oszukiwanie pracownikow i mieszkancow lubuszczyzny. I powiem wiecej, zal, ze tylko 400 zwolnila, bo wielu tu jeszcze przychodzi nie do pracy,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,58,99232646,99232646,Szpital_gorzowski_prosi_prezydenta_o_pomoc.html


Temat: Za tydzień rozpoczynają się juwenalia
... ZA CO i puste blankiety Pytanko: Płacić to? Jeżeli tak, to mam go sam wypisać czy iść na komisariat z tym? Nie płacić? Jeżeli tak, to po jakim czasie przychodzi komornik...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,67,41419923,41419923,Za_tydzien_rozpoczynaja_sie_juwenalia.html


Temat: Rozdzielność majątkowa a długi firmy męża
Użytkownik Miśka <recol@poczta.onet.plw wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:b9npe9$jc@atlantis.news.tpi.pl... Od prawie 5 lat mam rozdzielność majątkową z mężem. czy ten stan rzeczy był dokonany jakimś orzeczeniem czy intercyzą ?  Mój mąż z ... Ciebie ale zwrócenie uwagi na to,ze kobiety póki wpływa kasa nie obchodzi ich ,że może być wielkie bum...  i liczył, że pieniądze w życiu łatwo przychodzą. Firma zbankrutowała zatem (pół roku ... sprawy rozwodowej i o alimenty, gdyż moja sytuacja finansowa stała się tragiczna (w październiku i z nieznanych mi przyczyn sparwa się ciągnie już tyle czasu). Miesiąc temu mąż wynajął mieszkanie i wyprowadził się. i dobrze zrobiłaś i można złożyć wniosek o zabezpieczenie alimentów do czasu zakończenia postępowania przedst. swoja tragiczną sytuację ... Moje pytanie jest takie: na ile ja i dzieci jesteśmy bezpieczni przed komornikami? pytanie jak wyżej dot. od kiedy i na jakiej podst. była rozdzielność czy aby napewno była to  rozdzielność? Czy komornik może wejść do mojego mieszkania (mieszkanie jest spółdzielcze,...
Źródło: topranking.pl/1856/rozdzielnosc,majatkowa,a,dlugi,firmy,meza.php


Temat: jak znalezc dluznika?
" Komornik zawiadamia o bezskutecznosci egzekucji i z radoscia wzywa do zlozenia pisma wskazujacego co ma czynic dalej. No i pytanie - czy cos mozna jeszcze zrobic, zeby dluznika znalezc? czy ... - czy cos jeszcze mozna zrobic? dzieki i pozdrawiam Kwik Zapewniam, ze nie z radoscia. Ty sie cieszysz kiedy nie mozesz za swoja prace dostac wynagrodzenia? Komornik nie jest sam. To ... darmo. Dluznik nieuczciwy, wszyscy za kiwniecie palcem (lub udzielanie porad)biora kase a komornik ze swoimi pracownikami ma pracowac za darmo. To jest PRACA, nawet jak jest podla, ale jest caly czas praca. A w kwestii ustalenia adresu. Czy wyst?powa?es z wnioskiem do komornika o jego ustalenie? Komornik dziala na wniosek wierzyciela i jest nim zwi?zany. Co to by by?o jak by sam sobie ustala? co b?dzie robi? i z czego prowadzi? egzekucj?. I tak jest nagonka d?u?ników (i wierzycieli, co jako? dziwnie si? wyklucza) na komorników. Na wniosek wierzyciela i po wniesieniu przez niego stosownej op?aty - nie dla komornika - ale dla urz?du administracji publicznej( bo tylko komornik dzia?a dla wierzyciela za darmo)komornik wysy?a wniosek o usost?pnienie danych z rejestrów CBA i je?eli ... jest numer PESEL, za wskazanie którego rownie? trzeba zap?aci? urz?dowi gminy lub CBA. I to wszystko co za po?rednictwem komornika w?a?ciwie mo?na zrobi? bo reszta urz?dów rzuca komornikowi k?ody pod nogi ... jakiego ?ród?a to nie. Tak?e i tak to nic nie daje. Nic mi w tej chwili innego nie przychodzi do g?owy. Jak "przyjdzie" to napisz?.
Źródło: topranking.pl/1856/jak,znalezc,dluznika.php


Temat: Czas odpowiedzi na reklamacje
Uzeram sie juz od dluzszego czasu z firma telekominukacyjna. Ciezko sie tam z kimkolwiek dogadac bo BOK-i polikwidowane a przez telefon to sprawe mozna "zalatwic" ale sie okazuje ze nie ma potem sladu "w komputerze" po zalatwieniu... Mam tylko jedno pytanie - jezeli wyslalem listem poleconym reklamacje to jaki maja czas na ustosunkowanie sie do tego i odpowiedz? I czy jezeli po tym czasie nie dostane zadnej odpowiedzi to czy reklamacja zostaje uznana za zasadna? W tej chwili bede mial juz chyba postepowanie komornicze i musze miec sie czym bronic. Cala sprawa wyglada tak na dzien dzisiejszy: Wyslalem wypowiedzenie umowy 33 dni przez nastepnym okresem rozliczeniowym. Wypowiedzenie nastepnego dnia jest odebrane przez przedstawiciela firmy (mam kwit z poczty). Przychodzi jednak faktura ktora kaze mi ... gwarancji ze to juz koniec nadal nie mam. Nastepne w postepowaniu windykacyjnym jest juz chyba wezwanie komornika - jak do tego dojdzie to w jaki sposob mam sie bronic? Chyba powinna ... w wa-wie? W tej chwili juz nigdzie mi sie dzwonic i pisac nie chce bo to mnie kosztuje czas i pieniadze. Reklamacje wyslalem - i tu mnie interesuje po jakim czasie...
Źródło: topranking.pl/1857/czas,odpowiedzi,na,reklamacje.php


Temat: Ja w sprawie praw ojca i obowiązków też
Ja w sprawie praw ojca i obowiązków też Witam! Od dłuższego czasu śledzę dyskusję o prawach ojca i odebraniu władzy rodzicielskiej. Problem ten żywo dotyczy mnie i mojej córeczki. Jak pewnie ... czasu, kiedy dowiedział się, że będzie musiał płacić alimenty - podałam sprawę do komornika - znów wpadł w ciąg alkoholowy i uszczęśliwia mnie i całą moją rodzinę nieustannymi telefonami. Jego dom a kiedyś przecież i mój i Kasi zamienił się w pijacką melinę. Nawet kiedy "rozmawiamy" przez telefon to słyszę jakiś dziwnych ludzi, którzy tam przychodzą. Ostatnio zostałam uraczona opowieścią jakiejś pani o niesamowitej dobroci mego ślubnego (głos zdradzał wyraźne upojenie alkoholowe). Dwa dni temu, też telefonicznie o godz. 23 z minutami moje słońce wybierało się gdzieś z jakimś Michałem. Kiedy proszę męża ... publicznych obelżywych tekstów na swój temat i strachu kiedy znów zostanę podduszona, bo może wtedy zrozumiem jaką krzywdę mu wyrządzam. Jak więc pozwolić mu przychodzić po dziecko, jak dać Kasię facetowi,...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,571,15251561,15251561,Ja_w_sprawie_praw_ojca_i_obowiazkow_tez.html


Temat: MultiBank - do posiadających tam konto
zostal wystawiony przez bank, czy dluznik dokonal z bankiem czynnosci bankowej, czy zlozyl oswiadczenie o poddaniu sie egzekucji oraz czy oswiadczenie to spelnia warunki wskazane w ustawie (zawiera kwote, do jakiej dluznik poddaje sie egzekucji oraz termin, rozumiany jako zdarzenie przyszle i pewne, do jakiego bte moze zostac wystawiony - oczywiscie sad zobowiazany jest sprawdzic, czy kwota na tytule nie przekracza kwoty wskazanej w oswiadczeniu oraz czy termin do jakiego bte moze zostac wystawiony nie uplynal). Sad powinien rowniez sprawdzic, czy wniosek o nadanie klauzuli wykonalnosci oraz bankowy tytul egzekucyjny zostaly podpisane przez ... (bankowi). Ustawodawcy chodzilo o wytworzenie swoistego stanu zaskoczenia u dluznika. Dluznik o tym, iz wierzyciel ma tytul wykonawczy dowiaduje sie dopiero w momencie, gdy przychodzi do niego komornik, (przy czym komornik ma obowiazek przedstawim tytul wykonawczy na zadanie dluznika przy pierwszej czynnosci egzekucyjnej). Zasadniczo pierwsza czynnoscia podjeta przez komornika powinno byc zawiadomienie o wszczeciu egzekucji. Termin do wniesienia zazalenia na postanowienie sadu ... uchylil moje postanowienie i przekazal sprawe do ponownego rozpoznania, dwa razy zazalenie oddalil, a raz zmienil moje postanowienie i nadal klazuzule wykonalnosci. Chyba wszyscy caly czas sie uczymy... Chcialem jeszcze napisac...
Źródło: topranking.pl/1229/multibank,do,posiadajacych,tam,konto.php


Temat: Rozdzielność majątkowa a długi firmy męża
| Od prawie 5 lat mam rozdzielność majątkową z mężem. czy ten stan rzeczy był dokonany jakimś orzeczeniem czy intercyzą ? Tak. U notariusza.  Mój mąż z resztą był sam sobie ... małżeństwie ktoś musi zarazbiać, aby utrzymać domu: mąż, żona, albo oboje. Co w tym naiwnego??!!  i liczył, że pieniądze w życiu łatwo przychodzą. | Firma zbankrutowała zatem (pół roku temu), a ... Zarabiał przyzwoicie, ale nie był to żaden szmal. Poza tym ja też ciężko pracowałam przez ten czas, nie była leniwą utrzymanką. Ponadto studiowałam. Brałam wiele dodatkowych prac, aby dorobić. A jeśli ... alimenty, gdyż | moja sytuacja finansowa stała się tragiczna (w październiku i z nieznanych | mi przyczyn sparwa się ciągnie już tyle czasu). Miesiąc temu mąż wynajął | mieszkanie i wyprowadził się. i dobrze zrobiłaś i można złożyć wniosek o zabezpieczenie alimentów do czasu zakończenia postępowania przedst. swoja tragiczną sytuację ... | Moje pytanie jest takie: na ile ja i dzieci jesteśmy bezpieczni przed | komornikami? pytanie jak wyżej dot. od kiedy i na jakiej podst. była rozdzielność czy aby napewno była to  rozdzielność? Rozdzielność jest od ok. 5 lat. Dokładnie nie pamietam. Została sporządzona u notariusza, więc chyba jest zgodna z prawem. Czy komornik może wejść do mojego mieszkania (mieszkanie jest | spółdzielcze, a formalnie mąż | jest głównym najemncą) i zająć moje...
Źródło: topranking.pl/1856/rozdzielnosc,majatkowa,a,dlugi,firmy,meza.php


Temat: Zabijam / przekraczam :-P
Pan, panie emesie, prowawdził samochód w zeszły grudzień w czwartkowe popołudnie? Ty sprawdzasz sobie w Twoich zapiskach będących dowodem opresji jakim Cię poddaje to Orwellowskie państwo i mówisz "Nie, wtedy użyczyłem ... wysyłać ponaglenia i takie tam, a jeżeli naprawdę nie będzie Cię w domu przez kilka ładnych miesięcy i nikt nie będzie przychodził sprawdzać czy nie ma do Ciebie poczty wtedy faktycznie mogą nasłać na Ciebie komornika. Czyli w sumie cała ta sytuacja w której sprawie się pienisz od kilku dni jest bardzo nieprawdopodobna. Ale pójdę dalej: Owszem, jest możliwe, ze komornik zajmie ... przyszła jakaś ważna poczta nie będziesz mógł wyjąć z bankomatu pieniędzy. Myślę jednak, że w takim przypadku (wielce nieprawdopodobnym, przypominam) będziesz mógł się skontaktować jakoś z krajem i odkręcić sprawę. A ... okres czasu i nie interesujących się tym, co się u nich w mieszkaniu dzieje i czy jakaś ważna poczta nie przyszła (czyli naprawdę niewielkiego promila społeczeństwa jak mniemam). I, jeszcze raz...
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,510,91930631,91930631,Zabijam_przekraczam_P.html